• 0Shopping Cart
Copenhagen Health Innovation
  • Sundhedsprofessionelle
    • Nye øjne på jeres udfordringer
    • Indsend en projektcase
    • Værd at vide
  • Undervisere
    • Virkeligheden på undervisningsplanen
    • Indsend et kursus
    • Værd at vide
  • Studerende
    • Samarbejdet med sundhedsprofessionelle
    • Bacheloropgave og speciale
    • Værd at vide
  • Health Innovators
    • About Health Innovators
    • Apply now
    • Participants
  • Indblik
    • Historier
    • Publikationer
    • Nyhedsbrev
    • Materialebank
    • Events
  • OM CHI
    • Kontakt
    • Hvorfor CHI?
    • CHIP
  • Menu Menu

Forår

  • Sortering Standard
    • Standard
    • Custom
    • Navn
    • Pris
    • Dato
    • Popularity (sales)
    • Average rating
    • Relevance
    • Tilfældig
    • Product ID
  • Vis 90 produkter pr. side
    • 90 produkter pr. side
    • 180 produkter pr. side
    • 270 produkter pr. side
  • FORÅR

    Digitalisering og teknologiske forandringsprocesser

    Digitalisering indtræffer som teknologiske forandringsprocesser. Der tages udgangspunkt i forandringsledelse, digital transformation samt en metode til systemudvikling, der i sig selv udgør en digitaliseringsstrategi, og som er et centralt paradigme inden for teknologiske forandringsprocesser.

    Read more Vis detaljer
  • FORÅR

    Design Project, Communication and IT Bachelor

    I dette kursus bliver de studerende i stand til at forstå og håndtere det kompleks af organisatoriske og designmæssige problemstillinger der knytter sig til at udvikle større IT baserede informationssystemer, for eksempel, administrative og proceskontrol-systemer i større og mindre virksomheder, intranet, web-systemer til e-handel, og spil med flere samtidige brugere. En væsentlig udfordring ved fremstilling af sådanne systemer er en sammensat brugerskare, modstridende interesser, en kompleks organisatorisk kontekst, og ustabile og/eller dårligt forståede krav.

    Read more Vis detaljer
  • FORÅR

    Analyse og Design af Brugervenlige Systemer

    I dette kursus bliver de studerende i stand til at forstå og håndtere det kompleks af organisatoriske og designmæssige problemstillinger der knytter sig til at udvikle større IT baserede informationssystemer, for eksempel, administrative og proceskontrol-systemer i større og mindre virksomheder, intranet, web-systemer til e-handel, og spil med flere samtidige brugere. En væsentlig udfordring ved fremstilling af sådanne systemer er en sammensat brugerskare, modstridende interesser, en kompleks organisatorisk kontekst, og ustabile og/eller dårligt forståede krav.

    Read more Vis detaljer
  • FORÅR

    Datamining og visualisering af netværksbaseret kommunikation

    Kurset kombinerer hands-on-træning i analyse af store datamængder fra IT-systemer med viden om udvikling og implementering af løsninger baseret på dataanalyse. Kurset retter sig mod en eksamen, hvor grupper af overbygningsstuderende med viden om kommunikation og datalogi, gennemfører et projekt i samarbejde med en ekstern part, f.eks. en organisation eller en virksomhed.

    Read more Vis detaljer
  • FORÅR

    The Health Care Innovation Project

    De studerende har alle en AK grad (erhvervsakademiuddannelse-kvalifikationsramme 5) og indgår i en tværfaglig, teknisk og industrirettet Bachelor top op (kvalifikationsramme 6) med fokus på at skabe resultater i form af proof of product.

    Read more Vis detaljer
  • FORÅR

    Innovation af ny digital teknologi inden for sundhed

    Projektet ender ud med en dybdegående analyse af problemfeltet med forståelse af teknologiudvikling og digitalisering fra et brugerperspektiv. De studerende sætter sig ind i jeres hverdag, med et par anderledes briller og tilbyder et blik på teknologiens rolle i sundhedssektoren. I samarbejde med jer opstilles en problemstilling, og de studerende åbner på baggrund af en grundig forundersøgelse, op for konceptualisering og kommer med bud på teknologiske og digitale forandringstiltag.

    Read more Vis detaljer
  • FORÅR

    Anvendt Case-analyse

    Formålet med kurset er at introducere til case-begrebet og belyse, hvordan man kan arbejde med en sociologisk case i praksis. Omdrejningspunktet vil være, hvordan man ved analyse af en case kan uddrage en sociologisk problematik fra et socialt problem eller en konkret hændelse, begivenhed, situation eller fænomen.

    Read more Vis detaljer
  • FORÅR

    Innovation og klinisk lederskab af patient- og borgerforløb

    Kurset ‘Innovation og klinisk lederskab af patient- og borgerforløb’ er tilrettelagt som et samlet forløb på fem uger i slutningen af 4. semesters teoretiske del. Forløbet er underordnet til og styret af semestrets tema: Klinisk lederskab af patient- og borgerforløb.

    Read more Vis detaljer
  • FORÅR

    Strategic Design and Project Management

    Groups develop a strategic plan and/or process outline, using the theory package provided. Feedback and formative evaluation will be given as part of panel sessions with external participants throughout the project process.

    Read more Vis detaljer
  • FORÅR

    Contemporary Social Pharmacy på Københavns Universitet

    På kandidatkurset Contemporary Social Pharmacy ved Institut for Farmaci, Københavns Universitet, arbejder de studerende med aktuelle problemstillinger indenfor lægemiddelbrug og lægemidler i samfundet. Kurset er problemorienteret, og de studerende bliver undervist i aktuelle sociale problemstillinger vedr. medicin samt i innovationsmetoder og retorik til at anskueliggøre problemerne, udvikle løsningsforslag samt formidle disse på en hensigtsmæssig måde.

    Read more Vis detaljer
  • FORÅR

    Retorikfaglig innovation og rådgivning på Københavns Universitet

    Et flertal af de studerende på disse hold har Retorik som grundfag og er dermed trænede i både kritisk analyse og praktisk arbejde med mundtlig og skriftlig kommunikation, argumentation i bred forstand, debatkultur og medborgerskab.

    Read more Vis detaljer
  • FORÅR

    DTU Innovationsteam i foråret 2024

    For de studerende kombinerer Innovationsforløbet to kurser; Innovations- og Videnledelse samt Innovation i en Organisatorisk Kontekst på 4. semester på studieretningen Proces og Innovation på DTU Engineering Technology. De studerende gennemfører et ’åbent innovationsforløb’.

    Read more Vis detaljer
  •  FORÅR/EFTERÅR

    Det lange tværprofessionelle KP-forløb

    Dette kursus er et tværprofessionelt undervisningsforløb for studerende på de sundhedsfaglige uddannelser ved Københavns Professionshøjskole. Det tværprofessionelle forløb omhandler det at lære at samarbejde på tværs fordi man som færdiguddannede professionsbachelorer vil møde komplekse problemstillinger, der ikke kun kan løses af en profession alene.

    Read more Vis detaljer
  •  FORÅR/EFTERÅR

    Innovation i praksis – giv dine idéer vinger

    Sundhedsfaglige studerende arbejder med udvikling af praksisnære, innovative produkter, processer og services indenfor det sundhedsfaglige område.

    Read more Vis detaljer

Uddannelsessted

Få vores nyheder før de andre!

Få adgang til den nyeste viden, nye temaer og nye projektcases som en af de første – meld dig til CHIs nyhedsbrev i dag!

Copenhagen Health Innovation

  • Privatlivspolitik
  • Cookies

Kontakt

Gentofte Hospitalsvej 4C, 2. sal
2900 Hellerup

Tlf: 2332 6372

© Copyright - Copenhagen Health Innovation - alle rettigheder er reserveret.
Scroll to top

HVAD ER DEN NYE STORE SUNDHEDSOPFINDELSE?
Det læser du i vores nyhedsbrev!

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Copenhagen Health Innovation – så er du en af de første, der hører om alt det, der rykker inden for sundhedsinnovation i Region Hovedstaden.

close-link